Domännamn?

När man köper PRO under ett år så ingår det ett domännamn. Jag har än så längre inte utnyttjat det, då jag inte vet vad min domän ska heta. 
Nu känner jag att jag vill ändra lite. Men frågan är, ska det vara "www.saranilsson.se" eller "www.hallonbebis.se"? För om ett par månader så är den där hallonbebisen ute och bloggen kommer bli mer en vardag/familjeblogg än bara en gravidblogg. 
Så nu frågar jag er, mina kära läsare. Ska bloggen heta saranilsson.se eller hallonbebis.se? Om inte annars, vad tycker ni att bloggen ska heta? Jag vill ha någon ganska kort och klart. 
 
 
Bloggrelaterade inlägg | |
#1 - - Ellen:

Hmm, den va svår. Jag gillar hallonbebis, men som du säger, ska man ha kvar hallonbebis eller ska man göra en mer neutral? Hmm bra fråga Sara! Jag tycker faktiskt vilket som passar bra! Så jag var kanske inte mycket till hjälp 😂

Kram hjärtat! ❤️

Upp