Sommarens sista dag.

Ja, det känns verkligen så. Imorgon är september här och sommaren är officiellt över för detta året. Idag har man verkligen märkt att hösten är på ingång, regnet har i omgångar slagit mot rutan och idag var första gången jag kände att jag behövde ha en jacka när jag gick ut. 
Men jag ser verkligen fram emot hösten. Vi har två ultraljud, ett tillväxt och ett 3D/4D som vi bokat in själva. Jag fyller år och bebis kommer när hösten är slut. 
 
Jag har mycket jag vill ordna nu under hösten. Dels ska det sista till bebisen inhandlas, vi skrev en lista på vad som behövs här om dagen, så det blir väll en sista tripp till Ullared snart. Sedan har vi ett par kartonger med möbler som ska sättas ihop, barnsängen, ett nytt soffbord och en hurts som jag ska ha mina nagelgrejer i. Sedan vill jag möblera om lite. Flytta min "hörna" från där den står idag, till fönstrerna och flytta upp tv och soffa längre upp i vardagsrummet. Där min hörna står idag, vill jag ha en nagelhörna, ett bord där mina grejer alltid står och så jag slipper packa upp och ner allting hela tiden. 
 
Sist så vill vi få köket fixat. Istället för det stora bordet som vi har idag, är vår tanke att ha ett barbord istället. Vi är väldigt sällan många som äter hos oss och det hade passat bra i vårt kök även när kiddo blir lite äldre och sitter vid bordet. 
 
 
Allmänt 2015 | |
Upp