Ett långt uppehåll.

Ja, ni har jag haft ett långt uppehåll. Har jobbat, varit sjuk, pluggat, fixat inför Adinas student (med smink, naglar och fotografering) gått i skolan och ja, försökt ha ett socialt liv. 
Vi har flyttat, men efter ett jobbbyte för P, jag låg i feber i nästan en vecka och nu med en massa i skolan för mig, så har vi inte riktigt kommit i ordning ännu. Imorgon ska vi köra till tippen och kasta emalage som ligger i hela lägenheten, förhoppningsvis till IKEA, jag ska planera lite blogginlägg (har blandannat lite gravidboxar att berätta om) och på söndag så ska jag och min mor köra till mormor och morfar i småland. 
Nästa vecka är det "semestervecka" i vårt hushåll, jag ska dock vara i skolan lite, men vi har lite utflyker och så planerat.  Annars har jag inte så mycket att skriva just nu. :)
 
 
Bilden är från Adinas student, det är väll den senaste egobilden jag tagit ;)
Allmänt 2015 | |
Upp