Eurovision vinst och 5 dagar till flytt

Ja, min magkänsla höll ännu en gång. Precis som när Loreen skulle vara med i Eurovision 2012, satt jag i Turkiet och högt och tydligt sa "Sverige vinner ikväll". Vilket vi även gjorde (det var även här jag började "segerdansa")
Jag sa samma sak när Robin vann Mellon året efter och nu när jag lyssnat in mig på Måns låt, fick jag feeling igen. Senaste två veckorna har jag sagt, Måns vinner. Pang boom, tredje Eurovision vinsten under mina 26 år! (Och för en gravid mellonörd som jag är, släppte jag även ett par tårar igår :') ) (detta trots att jag hejade på Saade i Mellon)
 
 
 
Vi har även flyttpackat praktiskt taget hela lägenheten. P's mamma och syster var här igår, mina föräldrar var här idag och vi började småstäda på de utrymmena som går att städa på :)
På onsdag ska vi preliminärt få nycklarna till lägenheten, på fredag går flyttlasset till vår nya adress och lördag så är det crusing i stan, vilket gör att vi ska kolla på fina bilar hela kvällen ;)
 
Allmänt 2015 | |
Upp