Hur ser ert liv ut om 10 år?

Jag läste på Mie's blogg och såg en fråga som jag ville svara på, nämligen hur vårt liv ser ut om 10 år. 
Och såhär tänker jag att vårt liv ser ut om tio år. 
 
Om 10 år är jag 37 år, jag jobbar på ett jobb som jag trivs som fisken i vattnet på. Förhoppningsvis så har jag en egen butik (läs detta inlägget om min dröm), jobbar med makeup, skönhet och sociala medier som är aktuella då. 
 
P är 35 år och jag tror att han kommer att jobba med företagsutveckling, men det är lite upp till han vad han vill göra också, men jag är ganska säker på att det är där han skulle passa perfekt. 
 
Kiddo kommer fylla 10 år. Vem han är och vad han vill göra är helt upp till han. Jag kommer uppmuntra han till att göra det han vill göra. Förhoppningsvis så har han ett eller två syskon. 
 
Tillsammans bor vi i ett radhus någonstans i Sverige. Jag tror att jag har en häst (om tiden till det finns vill säga) och att vi har en mops. Förhoppningsvis är vi ute och resor ganska mycket, men huvudsaken är att vi är en familj som trivs tillsammans och att alla är tillfreds med varandra och sig själva. 
 
Hur ser ert liv ut som 10 år?
Allmänt 2015, Q&A | |
#1 - - lotta olsson:

Jag jobbar med hälsa och ger andra människor möjlighet att skapa ett nytt friskt liv!

#2 - - lotta olsson:

Jag jobbar med hälsa och ger andra människor möjlighet att skapa ett nytt friskt liv!

Upp