Promenader

I lördags så tog vi hit vagnen, äntligen var det dags för oss att få ta ut Noah för första gången. Så igår så var vi ute på en promenad på c:a 45 minuter. Idag utökade vi den tiden med det dubbla. Det är så skönt att bara gå runt med vagnen, prata fritt och andas in friskluft. 
 
 
Att bo en längre tid på sjukhus gör att man känner sig koko tillslut. Jag har bott på detta våningsplanet i snart 1 månad. Helt galet. Jag längtar så mycket efter att få sova i min egna säng, klappa på Caspian i tid och otid, kunna laga mat i mitt kök och duscha i min egna dusch. 
Vi hade även fått illusionen av att åka hem i början av denna veckan, men eftersom min amning inte har kommit igång och att han inte äter "ifrån mig" varje mål ännu, så får vi vänta lite till. Men enligt hans läkare så bör vi vara hemma inom 2 veckor, vilket jag ber till gudarna är tidigare än senare. 
 
Idag blir Noah tre veckor gammal. Tiden går jättefort. Idag vägde han 1728g, så han växer verkligen som han ska. 
 
Allmänt 2015, Neo-tiden, Noah - 2015 | |
#1 - - maria:

Om.du vill ha tips på kläder mindre än 44 så har jag för mig att schack matt har söta små kläder i storlek 38.. lycka till med lill plutt nu!

#2 - - Karin Plato:

Så härligt för er att komma ut lite :) Nu går det fort till ni får komma hem , förstår att ni längtar. Pussa lille brottaren :) Kram till er.

Upp