Ungefär såhär har mitt liv sett ut sedan vi hördes sist.

 
I sängen, men Marvel's Agents of Shield. Eller inte riktigt, men nästan. Jag har hunnit fylla år också. Och blivit mega förkyld. 27 år fyllde jag iaf i måndags, så helgen bestod av kalas, både lördag, söndag och sedan i måndags så var jag och P på utflykt. Fick fina presenter, pengar till att köpa både något fint och att klippa mig. I söndags bjöd vi på brunch hemma hos mina föräldrar. En mysig helg helt enkelt. 
Gårdagen var inte lika bra. Ett samtal som jag trodde skulle vara ett bra samtal, var en katastrof i mina ögon som har gjort mig mer förvirrad än tidigare och det slutade med att jag hade en panikattack. Min panikångest har hållt sig borta hela min graviditet, men igår fick jag världens attack, och det slutade med att jag låg i sängen resten av dagen. På kvällen bestämde vi oss för att gå på bio och bara försökta tänka bort allting, så vi gick på nya Maze Runner filmen i Kristianstad. Helt okej film, men troligtvis inte en film jag vill se 15 gånger.. 
 
Nej, nu ska jag sätta mig med skolarbeten. 
 
Allmänt 2015 | |
Upp