Libero startbox

 Den näst sista boxen som jag kommer att recensera är Liberos startbox som man får när man blir medlem. Som jag skrev i detta och detta inlägget så får man lite rabatter hemskickade när man är medlem hos Libero. Detta är även vad man även fick, den skickas ut när det är c:a 10 veckor kvar innan beräknad födelse. 

 

Den innehåller Newborn blöjor med 1&2or, baby wash och baby oil i test-storlek, ett vagnhänge, wet wipes, nursing pads, ett test från TENA och bindor. 

Jag tycker att detta är en rolig och bra box, men blev lite besviken på mitt lokala MAXI då jag har hört att andra lägger in lite extra grejer (kuponger som gäller i butiken, vissa ger en extra påse med typ pasta mm) men man kan inte få allt här i världen. 

Men over all så var det en bra box. 

Man får denna boxen genom att bli medlem hos Libero. 

Barnsaker, Gratis | gratis, blöjor, nästan gratis, libero, rabattkuponger | |
Upp