Vänner-tag

1. Favoritvän? Chandler, utan tvekan.
 
 

2. Favoritsäsong/-avsnitt? Går det ens att välja favoritsäsong? Mitt favoritavsnitt är när Chandler och Monica gifter sig, mest för att jag älskar bröllop. 

 


3. Favoritcitat? Ross: I grew up in a house with Monica, okay. If you didn't eat fast, you didn't eat.


4. Vilken vän är du mest lik? Alla har ju sina små sidor, men jag måste nog säga Chandler. Jag är ofta den personen i en grupp som är sarkastisk, och ibland till och med rolig på vänners bekostnad. Sorry about that guys.


5. Favoritsetting? Rachel och Monicas lägenhet eller Central Perk
6. Favoritpojkvän/flickvän som någon av vännerna haft? MIKE! 

7. Var Ross och Rachel, enligt dig, on a break? Antingen är man tillsammans eller så är man det inte. Enligt mig finns det inga pauser.

8. Favoritlåt av Phoebe?  Holiday Song är fantastisk. 

 


9. Vilken look gillar du mest/minst av tjejerna och killarna? 

Ross:

Minst gillar jag femte bilden från vänster och mest den längst till höger.  

Rachel: 

Minst andra bilden till vänster och mest fjärde bilden från höger. 

Monica: 

Minst andra bilden till vänster och mest tredje från höger. 

Chandler: 

 
Like all the looks ;) haha. 

Joey: 

 
Tredje bilden från vänster gillar jag mest och minst gillar jag andra bilden från höger.  

Phoebe: 

 
Mest de fyra första bilderna från vänster, och minst andra och tredje från höger. 


10. Favoritgästskådespelare? Om Mike (Paul Rudd) räknas där så väljer jag givetvis honom, annars Brad Pitts karaktär och Reese Witherspoons karaktär. 

 
 
Listor | |
Upp