Agents of S.H.E.I.L.D

Jag tror jag börjar alla superhjälte inlägg med "Som de flesta vet så är jag en riktig superhjälte-nörd". Och jag var påväg att börja även detta inlägget på exakt samma sätt. 
Iaf, jag är en riktig nörd som följer praktiskt taget alla serier som har någon anknytning till superhjältar. Min favorit just nu är Gotham, men tätt därefter är Agents of SHEILD. Jag halkade dock efter lite på förra säsongen, när jag pluggade både på flexvux och till nagelterapuet så blev det lite för tufft att hinna med alla serier också. Så när man är lite halvkrasslig, så passar jag på att koppla upp ipaden till chromecasten och kolla ifatt. 
 
För er som inte vet som är Agents of SHEILD en spinoff serie på Avengers. Den går i samspel och ger mer bakgrundsfakta till vad som händer efter Avengers filmerna. Den handlar om Skye (Daisy Johnsson) och Agent Coulsson som huvudpersoner. 
Det är verkligen en serie för andra superhjälte-nördar som jag. 
 
 
Superheroes | Agents of sheild, avengers | |
Upp