Födelsedag, fina vänner & fusk

Igår fyllde min farfar år, så jag & Noah var hemma hos dem och firade lite. Supermysigt. Jag, min kusin Adina och Noah satt i extrasängen i TV-rummet i flera timmar och bara traggade. Vi har lite planer på G, vi får se om de blir verklighet eller inte. 
 
Idag kom Ellen och Petra för att hälsa på oss. Supermysigt med lite kvalitetstid med tjejerna och bara snacka en massa skit. Tur att man har likasinnade i sin närhet. ;)
 
De senaste två dagarna har varit riktiga fuskdagar med modifasten. Tidigare dagar har jag ätit ett mål riktig mat och resten modifast. Men dessa dagarna har varit katastrof. Inte nog med att jag inte ätit en enda modifast shake, utan jag har ätit snabbmat båda dagarna.. Men det är bara att börja om igen. Ramla sju gånger, resa sig upp åtta.
 
 
 
Allmänt 2016, Noah - 2016 | |
Upp