Bagasi skötväskan

Sedan jag började titta på babysaker så var det två saker jag var helt säker på. Jag ville ha en Joolz-vagn och jag ville ha en Bagasi skötväska. 
När vi köpte vår vagn så fick vi med en Joolz-skötväska, en skötväska som förra ägaren hade använt ganska väll och både jag & Peter känner att vi vill ha en ny skötväska nu. Den vi har är välanvänd och magneterna fäster inte lika bra som de antagligen har gjort. 
Jag vill verkligen investera i en bra och hållbar skötväska som vi kommer kunna ha till "alla" barn vi skaffar. Plus att jag vill inte ha "flärpen" som är på de flesta skötväskor. Bagasi väskan är enligt mig den ultimata skötväskan och vad jag har kunnat läsa mig till är alla som köpt den supernöjda med sitt köp. Sen är den verkligen som gjord för Joolz-vagnen. 
 
 
 
 
 
 
Bilderna är från EmmaAnderssonNiemi, Emsloo, EnCaroline
Barnsaker | Bagasi, Joolz | |
Upp