Noahs jul

Tänkte berätta lite om vår julafton, Noahs första jul. På morgonen fick han "öppna" (läs hans klapp-älskande mamma) julklapparna han fick av oss och av sin farfar och extrafarmor. Av oss fick han en pyjamas, en muminbody och stickad Onesie från Newbie. 
 
Vi packade in oss i bilen och styrde den mot Höör och Noahs farmor. Vi åt god mat, Noah träffade Peters mormor för första gången, såg på Kalle och det delades ut klappar. Jag hade bakat lite julgodis som vi hade med och bjöd på.
 
Vid 17-tiden packade vi in oss igen  och körde mot Hässleholm igen och hem till mina föräldar där allting upprepades och vi spelade julklappspelet. Hemma hos mina föräldrar fanns även Noahs gammelgammel-farmor (min gammel-farmor) som han träffade för första gången. Vi tog även en 5 generationsbild nu när alla var samlade. 
 
Noahs julklappar och våra julklappar kommer att läggas upp i ett seperat inlägg. 
 
En jordgubbsmösssa som min mormor har gjort till Noah! <3
 
Allmänt 2015, Noah - 2015 | |
Upp