Vår vagn, en Joolz Day.

 
 
 
För ett par månader sedan (Jag var typ i vecka 10 eller något) så fyndade jag vår vagn på blocket. Där var en som sålde en Joolz vagn, som vi hade bestämt oss för, som sålde den med alla nästa alla tillbehör för 3300 kr. Med vagnen fick vi regnskydd till båda sittdelarna, åkpåse, skötväska & en "shoppingbag". Vi har bestämt oss för att inte köpa en ny skötväska, då den vi fick med är väldigt fin. Även åkpåsen som Joolz gör är ganska "liten", så vi kommer behålla den i början och sedan byta till den vi köpte när vi var i Ullared (antagligen till hösten/vinter 2016). 
Men där var vissa tillbehör som man kan köpa till Joolz vagnen som jag känner att jag saknar, som jag kommer att köpa. 
Dels är det parasollet, som till sommaren kommer vara något av ett måste när solen står på. 
Där finns även ett myggnät, UV-skydd till både sitt och liggdel och en mugghållare, UV-skydden är viktigt, mugghållaren kan vara bra, myggnät är kanske inte så nödvändigt i skåne, men kan alltid vara bra att ha. Och iom att vi verkligen fyndade vagnen, så kan jag känna ett lite mer okej att inhandla de sista grejerna för att ha en komplett vagn med alla tillbehör. 
 
 
 
Jag har även en plan på att ha någon mysig filt i skötväskan, men mer om det i ett annat inlägg :)
 
Till Noah | |
#1 - - Anonym:

Parasoll till vagn är typ det sämsta köp jag någonsin gjort. 10 gånger bättre med en förlängd sufflett, kolla upp det! 😊

Finns bland annat här: http://www.babykoncept.se/babybarn/solskyddsskarm-for-barnvagn

Sånhär hade vi också som va väldigt bra: http://lekmer.se/barn-och-baby/barnvagnar/regnskydd-o-insektsnat/dooky-barnvagnsskydd-vit

Svar: Vi kommer köpa Joolz egna från babyhuset, men tack för tipsen :)
Sara Nilsson

Upp