Jag har inga miljoner, men jag vet vem du är.

 
Senaste dagarna har jag tagit en frivillig bloggpaus.
I våras så slutade jag att dricka energidryck och min ångest har sedan dess varit fruktansvärt låg. Fram till i veckan, jag var så hemskt trött och iom att jag inte ammar så tänkte jag att det är väll inte så farligt med en powerking. En blev fler och i veckan kom ångesten som ett brev på posten. Som tur är har jag världens bästa sambo som lät mig sova bort allt medan han tog hand om Noah och nu är jag tillbaka på noll energidrycksintag (och har genast börjat må bättre igen). 
Igår var Ellen och Robin här, och Noah fick en massa barnböcker ifrån dem. Kommer att visa upp allting i ett senare inlägg. Likaså vad jag handlade på black friday. 
Noahs farmor & extra farfar var även här i veckan och hälsade på, käkade mat och bebismös.  
Annars så har Noah börjat visa mer vad han gillar och inte gillar. Det är verkligen en bestämd ung herre vi har. Och det märks att jag lyssnade mycket på svensk hiphop under min graviditet, för att få han lugn så är det bara svensk hiphop som ska spelas.
Nej, nu ska jag sätta mig och beställa lite bilder.  
Allmänt 2015 | |
Upp