Shoppa blöjor med rabatt

 
Idag passade jag på att shoppa lite blöjor när jag har lite rabattkuponger. När man blir medlem i Liberoklubben så får man inte bara ett startpaket som man kan hämta ut tre månader innan utan man får även lite rabattkuponger. Så efter jag hade varit på sjukhuset för att kolla till mitt snitt så körde jag in på Maxi för att handla. 
Det slutade med att jag köpte 4 paket Newborn 1 (Noah har precis gått över till denna storleken), 2 stora paket med tvåor, två dubbelpaket med wetwipes och tre olika babyvård-produkter (Lotion, cream och zink-cream). 
 
 Jag hade 3 olika kuponger som gällde för 1:orna (25kr, 20 kr och 35kr), jag hade två kuponger som rabatterade de stora 2orna med 50 kr st per paket,  butiken hade ta tre betala för två på babyvårdprodukterna samtidigt som jag hade en kupong som gav 10 kr rabatt och tvättservetterna hade butiken gjort erbjudande på (29kr för två paket) samtidigt som jag hade kupong som rabatterade med 10kr. 
Resultat? Jag skulle betalat 599,40 kr men betalade endast 361,45. En total rabatt på 237,95 kr. Inte så illa pinkat enligt mig och nu har vi ett litet lager här hemma. 
 
Vill ni ha fler spartips?
Allmänt 2015, Gratis, Till Noah | gratis, blöjor, nästan gratis, libero, rabattkuponger | |
Upp