Tre nya kategorier

Jag har precis lagt in tre nya kategorier i min blogg nu. De två första är inte så jätte konstiga, den ena är Allmänt 2016 & den andra är Noah 2016. Den tredje är Viktresan, den resa som jag ska göra under detta året kommer hamna där. Jag vet om att jag har sagt det många gånger förut, men nu måste jag göra något åt min vikt. Dels för min egen skull, dels för Noahs skull men sedan även för framtiden och framtida graviditeter.
Som ni vet så fick jag havandeskapsförgiftning med denna graviditeten, jag fick organpåverkan på både lever och njurarna och det var därför Noah föddes så tidigt. Övervikt ökar risken för havandeskapsförgiftning, så jag tänker jag göra allt för att nästa graviditet inte ska behöva sluta som denna gjorde. 
Jag tänker inte gå ut med min nuvarande vikt, iaf inte ännu. 
Nu under januari kommer jag att köra en kickstart med modifast, dricka mycket vatten & minst 1 kopp med sockerbalans te, sen därefter får vi se vilken metod jag fortsätter med. 
 
 
 
Allmänt 2016, Noah - 2016, Viktresan | |
Upp